Myśl strategicznie zamiast gasić pożary2018-10-26 14:27:52Kiedy ostatnio znalazłeś w pracy czas na planowanie? Niestety, problemem zarówno szeregowych pracowników, jak i ich szefów, jest to, że są pochłonięci codzienną „bieżączką” lub „gaszeniem pożarów”. W konsekwencji nie mają czasu na wyznaczanie długofalowych celów i ustalanie sposobów ich osiągnięcia. |
|
TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY2018-08-02 15:06:06Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży. |
|
Jak skutecznie stosować technikę „5 x dlaczego”?2018-05-24 14:29:02W biznesie najlepiej sprawdzają się metody proste, takie jak związana ze „szczupłym zarządzaniem” technika „5 x dlaczego?”. Niestety, metoda ta wydaje się tak banalna, że wielu menedżerów stosuje ją bez większego namysłu. |
|
Parafraza skuteczna nie tylko w sprzedaży. Mikroszkolenie2017-02-09 14:40:23Parafraza jest techniką komunikacyjną powszechnie wykorzystywaną w sprzedaży i obsłudze klienta. Czy wiecie, że parafraza doskonale sprawdzi się też w komunikacji manager - pracownik i pracownik-manager. |
|
Pracodawcy: absolwenci powinni uzyskiwać uprawnienia do wykonywania zawodu2016-07-15 12:49:35Szkoły zawodowe, technika i studia wyższe powinny się kończyć nabyciem uprawnień do wykonywania zawodu – uważają przedstawiciele Związku Przedsiębiorców i Pracodawców. Swoją propozycję przedstawiają w memorandum do resortów: nauki, rozwoju i edukacji. |
|
SMART brzmi skutecznie2016-04-07 10:15:53Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potraktować i ocenić to hasło w kategorii celu, który postawił I sekretarz to efekt był zupełnie odwrotny do zamierzonego a właściwie zapowiedzianego. |
|
5 ZASAD KIEROWANIA ZESPOŁEM2015-04-28 15:42:26Zapraszamy do zapoznania się z 5 poradami dla menedżerów kierujących zespołami. Zasady opracował Paweł Wojciechowski trener, autor programów szkoleń z zakresu zarządzania zespołami pracowniczymi. Trener B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. |
|
Tłumić czy uwalniać - jak sobie radzić z emocjami w pracy?2015-03-12 11:36:46Wywiad z Panią Dorotą Szczygieł – psychologiem, adiunktem w Zakładzie Psychologii i Motywacji Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie. |
|
Style negocjacyjne2015-01-15 16:00:45Najprościej negocjacje możemy porównać do przeciągania liny na jedną ze stron - negocjatorzy znajdujący się na przeciwległych biegunach stosują różne techniki negocjacyjne, wysuwają argumenty tak by na koniec osiągnąć zamierzony przez siebie cel. |
|
Szkolnictwo zawodowe receptą na brak fachowców2014-10-14 08:34:17Szkolnictwo zawodowe, które w latach 90. popadło w kryzys, wraca do łask. Na taki rodzaj kształcenia stawia nie tylko Polska, o czym świadczą działania Ministerstwa Edukacji Narodowej, ale i większość pozostałych krajów Unii Europejskiej. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń technika parafrazy
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.